Kvar na Facebooku onemogućio korisnicima da deaktiviraju svoje profile

facebook-people-logo
Svakih nekoliko meseci, pojavi se neki novi Facebook skandal koji rezultira kampanjom #deletefacebook. Razloga za takvo što u zadnje vreme sve je više. Sigurnosni propusti, narušavanje privatnosti korisnika, stalno pojavljivanje grešaka samo su neki od problema s kojima se svakodnevno širom sveta susreću Facebook korisnici.
Jednu od prijava nedavno je dobio i novinar IT portala VentureBeat kojeg je jedan čitalac zamolio da mu pomogne da obriše Facebook nalog. Međutim, to nije bilo moguće izvesti čak i nakon što je dobio korisničko ime i šifru za pristup računu, piše klix.ba.
Uskoro se javio korisničkoj službi Facebooka i objasnio im situaciju. Nakon relativno dugog vremenskog perioda mirovanja profila, konačno su iz Facebooka reagovali brisanjem računa uz prikladno obašnjenje gde je zapravio bio problem.
Verovali ili ne, veliki broj nepročitanih poruka bio je glavni razlog zašto korisnici nisu bili u mogućnosti obrisati svoje račune. Ljudi su pre pristupanja procesu deaktiviranja profila bili primorani da obrišu sve svoje konverzacije na Facebooku, a ako je u pitanju bilo previše poruka, Facebook bi jednostavno otvorio “blank page” i nastavak rada bio bi onemogućen.
Portparol Facebooka potvrdio je da je kompanija upoznata s barem još jednim korisnikom koji je iskusio isti problem, ali je naglasio da nisu mogli da naprave procenu na koliko će još ljudi uticati ovaj propust. Takođe, istakao je da ne postoji jednostavan način merenja cifre pogođenih korisnika, jer većina ne nastavlja s brisanjem svog naloga.

Povezane objave