Facebook uveo “indkator poverenja” u borbi protiv lažnih vesti

facebook-telefon

Od kako je, prošle godine, izbila “kriza” lažnih vesti, Facebook je najavio više inicijativa kako bi promovisao autentično autorsko novinarstvo. Ta kompanija je upravo povukla poslednji potez u tom pravcu.

Facebook je uveo “indkator poverenja”, odnosno “trust indicator”, ikonicu na koju možete da kliknete kako biste saznali više o autoru ili izdavaču koji je objavio članak podeljan na toj društvenoj mreži.

“Indkatori poverenja”, koje će korisnici moći da vide “prikačene” za tekstove podeljene na Facebooku, pružaće informacije o izdavačkoj politici, etičkom stavu, proverenosti informacija, ispravkama u tekstovima, kao i vlasničkoj strukturi izdavača, prenosi B92. Facebook je “indkator poverenja”, za sada, počeo da primanjuje u saradnji sa manjim brojem izdavača, ali svakako planira da, tokom vremena, njihov broj proširi.

“Verujemo da pristup informacijama koje nude širi kontekst o sadržaju koje je podeljen, omogućava korisnicima da bolje vrednuju članak izdavača ili autora kome veruju, i da budu sigurni da je sama priča dovoljno verodostojna”, navodi se u saopštenju Facebooka.

Povezane objave

Ostavite Komentar